På flyttefot…..

19 Jul

Jeg har en kjempesnill mann. En mann som har brukt time etter time for at jeg skal få en enda finere blogg. Han har satt seg inn i bloggenes mystiske verden. Hørt på mine mulige og umulige krav. Han har redigert og klippet. Han har prøvet og feilet. Han har kodet og organisert. Han har lært meg masse. Og insett at det er noen ting jeg aldri kommer til å lære.

Han har gitt meg www.rockekokk.no

Skynd deg inn!

Se hvor fint det har blitt!

Og følg meg videre der inne!

5 kommentar to “På flyttefot…..”

  1. Kamelryttersken 20.07.11 kl. 18:40 #

    Høres bra ut 🙂

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om at Blondes have more fun

  2. Kathy 21.07.11 kl. 22:30 #

    Hurra for våre IT-nerder!! 🙂 Og du må jo lære å programmere, det er jo kjempegøy! 😉 Gratulerer med stilig domene!

    • rockekokk 22.07.11 kl. 07:27 #

      Jeg får ta en ting av gangen!
      Kom inn og les mer!!:)

Legg igjen en kommentar

